mandag 16. november 2009

Presentasjon: Markedsføring og sosiale medier

I forrige uke var jeg i Piteå, på Swedish Lappland sin årlige turismekonferanse. Hyggelige mennesker, profft arrangement.

Temaet markedsføring, sosiale medier og lisensiering av åndsverk oppfattes som viktig og relevant, både i destinasjonsselskaper og privat sektor. Hos fotografer er det en positiv holdning til å se på avtaler, samt å drøfte nye betingelser for distribusjon.

Fordi presentasjonen jeg holdt på et vis inneholder essensen av det jeg vanligvis skriver om her på bloggen, kan det være noen av dere som har lyst til å bla litt i den. Den ligger også åpen på Slideshare, i ulike valører. Jeg har snakket om samme temaet flere ganger.

Kom gjerne med kommentarer på innhold. Vi skal jo videre :-)

2 kommentarer:

  1. Har samme erfaring som deg vedr. ny kunnskap om sosiale medier. På Nordnorsk Opplevelseskonferanse i Lofoten sist uke hadde Ove Dalen et plenumsforedrag se www.innopp.no
    som har fått meget gode tilbakemeldinger. Neste dag gikk han mer i dybden og hadde to fulle workshops med tilbakemeldinger som ; matnyttig, noe i kan bruke med en gang, "jeg skal engasjere meg på Twitter" etc etc. Stor interesse og mye nytt for mange!

    SvarSlett
  2. Sosiale medier byr på uante muligheter. Jeg har skrevet et blogginnlegg om noen av dem her
    http://bit.ly/4v1UWk :)

    Eirik, presentasjonen din ser veldig bra ut :)Gi beskjed om du skal holde foredrag i Osloområdet på nyåret.

    SvarSlett

Kommentarer ønskes!